Bruno, el musical que ho va canviar tot

Cia: Off Artes escénicas

Autoria/Dir:: Víctor Lucas i Mamen Mengó

Música original: Víctor Lucas

100 min. / valencià / +12


Adults: 10€ 

xiquet-tes: 4€

Bruno és un alumne exemplar. Viu en la llar perfecta, estudia en el millor institut de la ciutat i mai s’ha ficat en embolics. És l’orgull dels seus pares i professors. Però Bruno viu una altra realitat. S’amaga i es tanca en el seu món: el bany de l’institut.

Un musical que, encara que s’aborda en clau positiva, vol mostrar el problema de l’assetjament escolar sense edulcorar-lo, amb tot el que comporta la presència d’aquest fenomen en l’entorn educatiu contat des de diferents punts de vista: qui el pateix, qui el provoca, qui el veu i no diu res, el professorat que no sap què pot fer…

Bruno es un alumno ejemplar. Vive en el hogar perfecto, estudia en el mejor instituto de la ciudad y nunca se ha metido en líos. Es el orgullo de sus padres y profesores. Pero Bruno vive otra realidad. Se esconde y encierra en su mundo: el cuarto de baño del instituto.

Un musical que, aunque se aborda en clave positiva, quiere mostrar el problema del acoso escolar sin edulcorarlo, con todo lo que conlleva la presencia de este fenómeno en el entorno educativo contado desde diferentes puntos de vista: el que lo sufre, el que lo provoca, los que miran y no dicen nada, los profesores que no saben qué hacer…